efiveia.gr
Άσκηση, διατροφή και ύπνος

Κάνει δίαιτα; Πώς θα την πείσετε να τρέφεται σωστά.

Είναι πολλοί οι γονείς οι οποίοι βλέπουν την κόρη τους να υποβάλει τον εαυτό της σε εξαντλητικές δίαιτες και αισθάνονται ανήμποροι να αντιμετωπίσουν αυτή την κατάσταση, ενώ παράλληλα ανησυχούν για την υγεία της.

Αρχικά, η ανησυχία των γονέων είναι απόλυτα βάσιμη, αφού υπάρχει επαρκής ενημέρωση για τις διατροφικές διαταραχές και τις επιπτώσεις που αυτές έχουν. Εάν βλέπετε ή υποψιάζεστε ότι η κόρη σας – ή λιγότερο συχνά ο γιος σας – δεν τρέφεται σωστά και δεν λαμβάνει τις απαραίτητες βιταμίνες, ίσως πρέπει να πάρετε την κατάσταση στα χέρια σας για να προλάβετε κάτι χειρότερο.

Η συζήτηση είναι πολύ σημαντική, καθώς με αυτήν την προσέγγιση αρχικά θα καταλάβετε πώς ακριβώς νοιώθει και τι θέλει να πετύχει κάνοντας δίαιτα. Δείξτε ότι αντιλαμβάνεστε την ανάγκη της να αδυνατίσει, όμως σε περίπτωση που δεν το χρειάζεται πραγματικά, πείτε ότι βρίσκεται στο φυσιολογικό βάρος και δείκτη μάζας σώματος για την ηλικία στην οποία βρίσκεται. Αν οι φίλες της είναι πιο αδύνατες, αυτό μπορεί να οφείλεται στη διαφορετικότητα του σωματότυπου. Δεν είναι όλα τα σώματα ίδια ούτε η κατασκευή τους. Κάθε σώμα έχει τα δικά του χαρακτηριστικά και τις δικές του ανάγκες. Επίσης, μπορείτε να πείτε ότι το πολύ αδύνατο σώμα δεν είναι όμορφο και πολλές φορές απωθεί το αντίθετο φύλο. Τέλος, μπορείτε να αναφέρετε και τις δυσάρεστες επιπτώσεις που μπορεί να έχει μακροπρόθεσμα και πώς αυτές θα επηρεάσουν την υγεία της και τη ζωή της γενικότερα.

Στην περίπτωση που πράγματι πρέπει η κόρη σας να χάσει λίγα κιλά, μπορείτε συζητώντας να βρείτε τρόπους διαφορετικούς, αλλά ταυτόχρονα υγιεινούς προκειμένου να πετύχει το σκοπό της. Προτείνετε να πάτε μαζί για περπάτημα ή σε κάποιο γυμναστήριο, μαγειρεύετε υγιεινά και βάλτε στη διατροφή σας πιο πολλά φρούτα και λαχανικά. Αποφύγετε τα έτοιμα φαγητά και τις λιπαρές τροφές, παρά μόνο σε εξαιρετικές περιστάσεις. Εξάλλου, ο τρόπος αυτός ευνοεί και εσάς, όχι μόνο στη δική σας σωστότερη διατροφή, αλλά και στη μεταξύ σας σχέση.

Η ενθάρρυνση είναι αυτή που θα συντηρήσει τη θέληση να ακολουθήσει έναν υγιεινό τρόπο διατροφής. Αναγνωρίστε την προσπάθειά της να αλλάξει διατροφικές συνήθειες και επαινέστε την. Φροντίστε να είστε πάντα δίπλα της και να συμπαραστέκεστε στις δυσκολίες που ενδεχομένως συναντήσει.

Αν παρόλα αυτά δεν είστε σίγουροι για το πώς πρέπει να αντιμετωπίσετε μία κατάσταση ή πώς να καθοδηγήσετε σωστά, ποτέ δεν είναι αργά να ζητήσετε τη βοήθεια ειδικού. Το να πάρετε βοήθεια δεν είναι ντροπή, είναι μία επένδυση στην υγεία του παιδιού σας.

Διαβάστε επίσης:

Πρωινό ξύπνημα. Πώς θα γίνει αποδοτικότερο

Χριστίνα Πολυδώρου

Καλοκαίρι: διατροφή & ενυδάτωση

Ελίνα Ασημακοπούλου

Tα σημαντικότερα διατροφικά σημεία για τους εφήβους

efiveia.gr

Αλκοόλ και εφηβεία

Ελίνα Ασημακοπούλου

Συμπληρώματα Διατροφής στην εφηβεία

Ελίνα Ασημακοπούλου

Ασβέστιο στην Εφηβεία, πόσο απαραίτητο είναι;

efiveia.gr

Αφήστε σχόλιο

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com