efiveia.gr
Δελτία Τύπου

Νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα με θέμα: “Αυτισμός: Εκπαίδευση στην Πρώιμη Παρέμβαση & Θεραπευτική αντιμετώπιση”

To Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Psychopedia, πιστοποιημένο από τον ΕΟΠΠΕΠ, Υπουργείο Παιδείας  σας προσκαλεί στο Νέο Εκπαιδευτικό του Πρόγραμμα με θέμα: “Αυτισμός: Εκπαίδευση στην Πρώιμη Παρέμβαση & Θεραπευτική αντιμετώπιση”.

Ημερομηνία έναρξης: Σάββατο 2/11/2019

Απευθύνεται σε: Ψυχολόγους και Ειδικούς Ψυχικής υγείας, Εκπαιδευτικούς, Ειδικούς παιδαγωγούς, Νηπιαγωγούς, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Κοινωνικούς λειτουργούς και στο ευρύτερο ενδιαφερόμενο κοινό.

*Δυνατότητα ασύγχρονης παρακολούθησης E– learning  (αποστολή βιντεοσκοπημένης της εισήγησης για κάθε συνάντηση του Εκπαιδευτικού προγράμματος) .

Ο αυτισμός αποτελεί μια Νευροαναπτυξιακή διαταραχή που απαιτεί σωστή και έγκαιρη παρέμβαση. Όπως συμβαίνει με τις περισσότερες διαταραχές της παιδικής ηλικίας, είναι σημαντικό να γίνεται νωρίς η διάγνωση της διαταραχής και ο καθορισμός των σημείων που εντοπίζονται οι μεγαλύτερες δυσκολίες στο άτομο.

Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) υπάγεται στην «ομπρέλα» των αναπτυξιακών διαταραχών που επηρεάζουν σφαιρικά τους τομείς ανάπτυξης του ατόμου και εμφανίζονται από την πρώιμη παιδική ηλικία, πριν το 3ο έτος. Η Δ.Α.Φ περιγράφεται και ορίζεται από τα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς του ατόμου με Δ.Α.Φ και τη λειτουργικότητά του στο κοινωνικό περιβάλλον. Οι ελλείψεις σε αυτούς τους τομείς μπορούν να εμφανιστούν με διαφορετικό βαθμό σοβαρότητας, κατά περίπτωση και ηλικία, ενώ σε κάθε άτομο δεν εμφανίζονται όλα τα χαρακτηριστικά.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Σάββατο 2/11/2019 ώρα 11:00-14:00
1. Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
• Βασικά χαρακτηριστικά Αυτιστικού φάσματος
• Τύποι Φάσματος Αυτισμού
• Κλινικά χαρακτηριστικά και συμπτώματα
• Επίδραση του αυτισμού στην ζωή του ατόμου
• Επικοινωνία-Κοινωνική αλληλεπίδραση-Συναισθήματα-Γνωστικές δυσκολίες
• Προσέγγιση των εκπαιδευτικών
Eισηγήτρια: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.

Σάββατο 9/11/2019 ώρα 11:00-14:00
2. Αυτισμός υψηλής λειτουργικότητας- Κατάλληλες παρεμβάσεις
• Σύγχρονα Διαγνωστικά κριτήρια αυτισμού υψηλής λειτουργικότητας
• Επικοινωνία, κοινωνική αλληλεπίδραση, επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές, γνωστικές δυσκολίες
• Πως μπορούν οι ειδικοί να προσεγγίσουν ένα παιδί με αυτισμό υψηλής λειτουργικότηας;
• Κατάλληλη διαχείριση παιδιού με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας από Παιδαγωγούς – Εκπαιδευτικούς
• Ψυχοεκπαίδευση γονέων και κοινωνικού περιβάλλοντος
• Η ιδιαιτερότητα του εφήβου με Αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας
Eισηγήτρια: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.

Σάββατο 23/11/2019 ώρα 11:00-14:00
3. Tα τρία βασικά επικοινωνιακά στάδια στο φάσμα του αυτισμού
• Mη λεκτική επικοινωνία
• Λιγες επικοινωνιακές δεξιότητες και χαμηλή γλωσσική ανάπτυξη
• Επικοινωνιακη διΑθεση-Πραγματολογικες δυσκολίες
• Τρόποι παρέμβασης
• Βιωματικά με ανάλυση περιπτώσεων
Eισηγήτρια: Ειρήνη Παπαλιού, Εξειδικευμένη Λογοθεραπεύτρια στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

Σάββατο 7/12/2019 ώρα 11:00-14:00
4. Πρακτική στην πρώιμη παρέμβαση στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
• Αξιολόγηση
• Σχεδιασμός
• Παρέμβαση
• Βιωματικό σεμινάριο μέσα από παρουσίαση περιστατικών
Eισηγήτρια: Πεντάρη Κωνσταντίνα Λογοθεραπεύτρια

Σάββατο 14/12/2019 ώρα 11:00-14:00
5. Συναισθηματική αγωγή και αυτισμός
• Ψυχοεκπαίδευση και Συμβουλευτική γονέων, Φροντιστών και εκπαιδευτικών ως προς τη διερεύνηση συναισθημάτων -ενσυναίσθηση
• Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων στο παιδί με αυτισμό. Προτάσεις ένταξης στην ομάδα
Eισηγήτρια: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.

Σάββατο 11/1/2020 ώρα 11:00-14:00
6. Η εφαρμογής της Παιγνιοθεραπείας στον Αυτισμό 
• Το παιχνίδι και ο ρόλος του στα παιδιά (Ποιες ικανότητες ενεργοποιούνται) – Τα είδη παιχνιδιού κατά τα αναπτυξιακά στάδια των παιδιών
• Ιδιαιτερότητες που παρουσιάζουν στο παιχνίδι τα παιδιά με αυτισμό – Ερμηνευτικές υποθέσεις για τις δυσκολίες αυτές
• Τι είναι η παιγνιοθεραπεία (στόχοι, κοινό, θεραπευτικά εργαλεία) και ευρήματα για την αποτελεσματικότητά της κατά την παρέμβαση στον αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας
• Τα νευροβιολογικά μοντέλα του αυτισμού και η αξιοποίηση αυτών μέσω της παιγνιοθεραπείας
• Στρατηγικές παρέμβασης μέσω παιγνιοθεραπείας στα παιδιά με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας – Η θεραπευτική σχέση μέσα στην παιγνιοθεραπεία
• Μελέτη περίπτωσης
Eισηγήτρια: Μαριμπέλλα Βογοπούλου, Ψυχολόγος, Μάστερ Κλινικής Ψυχολογίας, Université Paris 8,France)Certified Practitioner in Therapeutic Play Skills (Play Therapy International)

Σάββατο 18/1/2020 ώρα 11:00-13:00
7. Η εφαρμογής της Art Therapy στον Αυτισμό 
• Το σχέδιο ως μέσω επικοινωνίας και χώρος προβολής
• Η χρήση της τεχνικής της Art Therapy ως μέθοδος Παρέμβασης & στήριξης της Ψυχοθεραπευτικής σχέσης. Δυσκολίες και ιδιαιτερότητες εφαρμογής σε άτομα με Αυτισμό.
• Παρουσίαση και ανάλυση περιστατικού
Eισηγήτρια: Ζωγραφούλα Μπαταγιάννη, Ψυχολόγος, Maitrise Κλινικής Ψυχολογίας, Licence Κοινωνιολογίας

Τόπος Διεξαγωγής: Χώρος Psychopedia.gr, Λεωφόρος Αλεξάνδρας 209, μετρό στάση Αμπελόκηποι, Αθήνα.

*Δυνατότητα ασύγχρονης παρακολούθησης E – learning  (αποστολή βιντεοσκοπημένης της εισήγησης για κάθε συνάντηση του Εκπαιδευτικού προγράμματος).

Συνολικό κόστος προγράμματος: 200 ευρώ (Δυνατότητα 2 δόσεων), 170 ευρώ για φοιτητές και Ανέργους  (Δυνατότητα 2 δόσεων)

Κόστος μεμονωμένης ενότητας: 35 ευρώ

Δεν επιστρέφονται χρήματα – Δυνατότητα αντικατάστασης με άλλο σεμινάριο

Θα δοθεί Βεβαίωση παρακολούθησης πιστοποιημένη από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π- Υπουργείο Παιδείας και ηλεκτρονικό υλικό σε κάθε υποενότητα.

Πληροφορίες-Δηλώσεις συμμετοχής:

email: info@psychopedia.gr,
τηλ.210-6413306, 6932564251
ή συμπληρώστε τη φόρμα


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ

Βιογραφικό Βέρας Δημακάκου

H Βέρα Δημακάκου  είναι πτυχιούχος του Προγράμματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την νομαρχία Πειραιά. Έχει εξειδικευτεί στις μαθησιακές δυσκολίες και στα προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων. Ασκεί ιδιωτικά το επάγγελμα της ως Ψυχολόγος-Ψυχοπαιδαγωγός και ασχολείται με παιδιά και εφήβους με Ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες, προβλήματα συμπεριφοράς, μαθησιακές δυσκολίες Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος καθώς και Συμβουλευτική γονέων. Η επιμόρφωση  της περιλαμβάνει πληθώρα σεμιναρίων  ψυχολογίας, ειδικής διαπαιδαγώγησης καθώς  και χορήγηση ψυχοδιαγνωστικών τέστ.

Βιογραφικό Ειρήνης Παπαλιού

Πτυχιούχος Τ.Ε.Ι. Ηπείρου-Τμήμα Λογοθεραπείας. Κάτοχος MSc in Human  Communication Sciences (Master)  από το Πανεπιστήμιο “University of Newcastle upon Tyne” Αγγλίας, Κάτοχος Postgraduate Diploma in  Autism από το University of Strathclyde (2ετής εξειδίκευση στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος).

Από το 2007 έως σήμερα εργάζεται ιδιωτικά ως Λογοθεραπεύτρια όπου αναλαμβάνει παιδιά με Ειδική Γλωσσική Εξελικτική Διαταραχή, Διαταραχές Λόγου, ομιλίας και άρθρωσης, Γλωσσική καθυστέρηση, Νοητική Υστέρηση, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα, Μαθησιακές δυσκολίες – δυσλεξία καθώς και Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Eπίσης αναλαμβάνει εποπτείες σε νέους συναδέλφους στο χώρο της Ειδικής αγωγής.

Bιογραφικό Κωνσταντίνας Πεντάρη

Η Κωνσταντίνα Πεντάρη, σπούδασε λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πάτρας, από όπου και αποφοίτησε το 2011. Έκτοτε εργάζεται με παιδιά και εφήβους, που παρουσιάζουν δυσκολίες στην επικοινωνία, στην γλώσσα, ή στην ομιλία, (Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, Σύνδρομο Ρετ, Εγκεφαλική Παράλυση, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή, Τραυλισμό, ΔΕΠ-Υ, Νοητική Καθυστέρηση, Μαθησιακές Δυσκολίες, Λεκτική Δυσπραξία, Φωνολογικές-Αρθρωτικές δυσκολίες), σε ατομικές και ομαδικές συνεδρίες. Έχει μετεκπαιδευτεί στις Μαθησιακές Δυσκολίες και Προβλήματα Συμπεριφοράς  και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων.

Ιδιαίτερη έμφαση, έχει δώσει στην εκπαίδευση των παιδιών μέσω του παιχνιδιού, όπου και χρησιμοποιεί, το πρόγραμμα  Marte meo, την μέθοδο  DIR – Floortime, την Κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne, το Αυθεντικό Παιχνίδι και το Θεατρικό παιχνίδι.

Επιπλέον, ασχολείται με την πρώιμη παρέμβαση, κυρίως παιδιών με ΔΑΦ, καθώς και με την εκπαίδευση των γονέων σε σχέση με τις δυσκολίες στην αλληλεπιδραση, την επικοινωνία, τον λόγο και την ομιλία των παιδιών τους.

Μερικά από τα εργαλεία χρησιμοποιεί  είναι, το πρόγραμμα Derbyshire Language Scheme, το πρόγραμμα TEACCH, το συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας P.E.C.S, τις Κοινωνικές Ιστορίες, Comic Strip Conversations κ.α.

Βιογραφικό Μαριμπέλλας Βογοπούλου

Η Μαριμπέλλα Βογοπούλου είναι ψυχολόγος, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Περιφέρεια Αθηνών. Είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας (Université Paris-8, Γαλλία) με μεταπτυχιακά στη Κλινική Ψυχολογία και τις Ψυχοθεραπείες (Université Paris-8, Γαλλία) και την Διδακτική (ΕΑΠ, Ελλάδα).

Έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευσή της για το Post Graduate Diploma in Play Therapy, η οποία πιστοποιείται από τον Διεθνή Οργανισμό Παιγνιοθεραπείας (Play Therapy International).

Παράλληλα, έχει πραγματοποιήσει τετραετή μετεκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία στο Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου (ΑΚΜΑ) και σπουδές στη Συμβουλευτική (Benefit Career Studies). Έχει πολυετή εμπειρία τόσο σε εκπαιδευτικό όσο και σε κλινικό πλαίσιο.

Είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων (ΣΕΨ) και της Play Therapy International (PTI).

Βιογραφικό Ζωγραφούλας Μπαταγιάννη

Η Ζωγραφούλα Μπαταγιάννη ολοκλήρωσε τις σπουδές Ψυχολογίας στο Universite Paris VIII το 1980. Στη συνέχεια εκπαιδεύτηκε σε προβολικά τεστ Προσωπικότητας, στη Συμβουλευτική Ψυχοθεραπεία και τη Ψυχοθεραπεία ομάδων με βιοενέργεια. Από το 1982 εργάστηκε ως Σύμβουλος Ψυχολόγος στη σχολή γονέων της σχολής Αδαμοπούλου. Στη συνέχεια εργάστηκε εως το 1987 στο Κέντρο Ειδικής Αγωγής “Δημιουργία” με αυτιστικά παιδιά και έπειτα στο Θεραπευτήριο Χρονίων παθήσεων Αθηνών στον τομέα των Ψυχομετρικών αξιολογήσεων.

Η προυπηρεσία της περιλαμβάνει επίσης την Κοινωνική επανένταξη Ψυχωσικών ασθενών. Έχει εισηγηθεί στο Κολλέγιο Αθηνών Κ.Α.Ε. θέματα που αφορούν την αξιολόγηση προσωπικότητας, τεστ νοημοσύνης, νοητική υστέρηση, και θεραπεία μέσω Τέχνης (Art Therapy). Ταυτόχρονα από το 1982 μέχρι σήμερα εργάζεται ιδιωτικά ως κλινική Ψυχολόγος και Υπεύθυνη του Κέντρου Ψυχοδιαγνωστικής, Ψυχοθεραπείας και Αγωγής Λόγου με κύριο αντικείμενο: Ψυχολογικές αξιολογήσεις, τεστ νοημοσύνης, προσωπικότητας, ατομική και ομαδική Ψυχοθεραπεία, συμβουλευτική.

Διαβάστε επίσης:

Δημιουργικά εργαστήρια για παιδιά στις Βιβλιο… Ιδέες

efiveia.gr

22 Οκτωβρίου 2017 Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Τραυλισμό «Ένας κόσμος που κατανοεί τον τραυλισμό»

efiveia.gr

KinderDocs – Προβολή ντοκιμαντέρ “NOT WITHOUT US!”

efiveia.gr

Πρεμιέρα 4ης χρονιάς KinderDocs σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη στο Μουσείο Μπενάκη/Πειραιώς 138 και το ΜOMus-Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

efiveia.gr

Εργαστήρια θεατρικού παιχνιδιού για παιδιά & θεατρικό εργαστήρι για εφήβους και ενήλικες, από την Ομάδα των Πέντε Εποχών στο Θέατρο 104»

efiveia.gr

Το νέο βιβλίο της Ευφροσύνης Αλεβίζου “Ο Έρωτας στην Εφηβεία”

efiveia.gr

Αφήστε σχόλιο

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com