Πληροφορίες Βιογραφιών
Η Βέρα Αδαμοπούλου είναι Κλινική Ψυχολόγος (Bachelor in Psychology) με σπουδές στο Cardiff Metropolitan University. Κατέχει Δίπλωμα στη Συμβουλευτική (Diploma in Counseling Psychology) και Πιστοποίηση ως Marte Meo Επαγγελματίας (Certificate of Marte Meo Practitioner). Εκπαιδεύτηκε στην αξιολόγηση των Μαθησιακών Δυσκολιών (Vellum Certified Educator in Learning Difficulties Screening), καθώς το έκρινε ως απαραίτητη δεξιότητα στην επαγγελματική της δραστηριότητα. Παράλληλα με τις σπουδές της παρείχε ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σύντομα ολοκληρώνει την εξειδίκευση της στην Γνωστική – Συμπεριφορική Θεραπεία (Master in Thérapie Comportementale et Cognitive) από το Πανεπιστήμιο του Στρασβούργου. Η πρακτική της άσκηση πραγματοποιείται στην Τηλεφωνική Γραμμή Υποστήριξης – Ένωση «Μαζί για το Παιδί», όπου παρέχει συμβουλευτική σε κλήσεις που αποτελούν ένα κοινωνικό αποτύπωμα για τις συνήθειες, αλλά και τους προβληματισμούς των σύγχρονων οικογενειών.
Υποστηρίζει πως η εφηβεία είναι μια ζωντανή, συναρπαστική, αλλά και δύσκολη περίοδος στη ζωή του ανθρώπου καθώς για πρώτη φορά ερχόμαστε αντιμέτωποι με την απώλεια της παιδικής μας ηλικίας. Κι όπως σε κάθε περίοδο πένθους η αμφιθυμία, οι αστάθειες και η σύγχυση παίζουν κεντρικό ρόλο.
Κι όπως, επαναλαμβάνει, συχνά «χρειαζόμαστε γονείς να συγκρουστούμε, να μάθουμε τα όρια, και ενίοτε να τα αμφισβητήσουμε».
Όλα τα άρθρα της συγγραφέως!
- Ο/Η έφηβός/-ή μου ζητά να κάνει τατουάζ. Τι να κάνω;
- Πώς να αντιμετωπίσω τους/τις εφήβους/-ες μου όταν τσακώνονται μεταξύ τους;
- Πώς να μιλήσω στον/στην έφηβό/-ή μου χωρίς να χάσω την ψυχραιμία μου και να αρχίσω να φωνάζω;
- Πώς να βοηθήσω τον/την έφηβο/-η μου να παίρνει σωστές αποφάσεις;
- Ο/Η έφηβος/-η μου έχει πολλά νεύρα και δεν μπορεί να τα ελέγξει. Τι να κάνω;
- “Η κόρη μου ελκύεται από μεγαλύτερα παιδιά”
- Πώς να διαχειριστώ το διαζύγιο με τον/την έφηβό/-ή μου;
- Κανόνες κυκλοφορίας (Μέρος Β’) – Τι να κάνω αν ο/η έφηβός/-ή μου τους παραβιάσει
- Κανόνες κυκλοφορίας (Μέρος Α’) – Πώς να καθορίσω κανόνες κυκλοφορίας στον/στην έφηβό/-ή μου;
- Πώς να ανταποκριθώ όταν η έφηβή μου αποκαλεί τον εαυτό της χοντρό;
- “Πώς να βοηθήσω την κόρη μου να μην ξεφύγει από τους στόχους της;”
- Πώς να διδάξω δεξιότητες διαχείρισης χρόνου στον/στην έφηβό/-ή μου;
- Πώς να αντιμετωπίσω την ασέβεια του/της εφήβου/-ης μου;
- “Ο γιος μου σταμάτησε το μπάσκετ και ασχολείται μόνο με το κινητό και το playstation”
- Ποιες συνέπειες είναι κατάλληλες για έναν/μία έφηβο/-η;
- “Μια συμμαθήτρια της κόρης μου τής μιλάει άσχημα και την προσβάλλει”
- Ποια σημάδια δείχνουν πως η ερωτική σχέση του/της εφήβου/-ης μου δεν είναι υγιής;
- Πώς να βοηθήσω τον/την έφηβό/-ή μου να βάλει όρια στις διαπροσωπικές του/της σχέσεις;
- Πώς να υποστηρίξω τον/την έφηβο/-η μου μετά από ερωτική απογοήτευση;
- Πότε και πώς να παρέμβω στη ρομαντική σχέση του/της εφήβου/-ης;
- Αντιμετώπιση εφήβου σε απομόνωση
- Εγχειρίδιο ανακάλυψης νέων εφηβικών ενδιαφερόντων, με αφορμή τον κοροναϊό
- Πώς να κρατήσω το εφηβικό ενδιαφέρον της οικογενειακής στιγμής κατά τη διάρκεια των γιορτών;
- “Ο γιος μου έχει κλειστεί στον εαυτό του, ασχολείται με το τηλέφωνο και βρίζει…”
- Κοροναϊός: Συμβουλές για την υποστήριξη τη εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης