ΜΑΡΙΑ ΓΙΟΥΜΟΥΚΗ
Εκπαιδευτικός – Ειδική παιδαγωγόςΠληροφορίες Βιογραφιών
Η Μαρία Ε. Γιουμούκη είναι εκπαιδευτικός- ειδική παιδαγωγός.
Απέκτησε τον βασικό της τίτλο στα Παιδαγωγικά από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο πρώτος της Μεταπτυχιακός Τίτλος αφορά στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του ιδίου Τμήματος, ενώ ο δεύτερος Μεταπτυχιακός της Τίτλος αφορά στην Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.
Έχει ολοκληρώσει διετή μετεκπαίδευση στη Λογοθεραπεία, τη Συμβουλευτική και την Παραγωγή Εκπαιδευτικού Υλικού για παιδιά με ΔΑΦ και ΔΕΠ/Υ και κατέχει πιστοποίηση γνώσης συστήματος γραφής και ανάγνωσης Braille. Έχει εκπαιδευτεί σε θέματα επεξεργασίας ψυχικού τραύματος παιδιών και εφήβων και είναι πιστοποιημένη από τον ΕΟΠΠΕΠ στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν στις ενταξιακές προσεγγίσεις παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στη διαφοροποιημένη διδασκαλία, την αφηγηματολογία και δημιουργική γραφή και τις διατροφικές συμπεριφορές.
Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στα ΕΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου, στα ΚΕΣΥ Α’ Αθήνας και σε Ειδικά Σχολεία στην Αττική.
Από το 2011 έως το 2014 εργάστηκε ως Εμψυχώτρια θεατρικών ομάδων παιδιών σχολικής ηλικίας και παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Από το 2014 έως το 2015 εργάστηκε ως Παιδαγωγός Προσχολικής Αγωγής στον Δήμο Καισαριανής. Επιπλέον, από το 2014 έως το 2019 εργάστηκε σε Κέντρο Ειδικών Θεραπειών και Λογοθεραπείας, πραγματοποιώντας ατομικές συνεδρίες αποκατάστασης Μαθησιακών Δυσκολιών και Συμβουλευτικής Γονέων. Έχει εργαστεί ως Εκπαιδευτικός Τάξης σε Ιδιωτικό Εκπαιδευτήριο, ενώ από το 2017 έως και σήμερα εργάζεται στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ως Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής. Τέλος, από το 2018 έως σήμερα είναι Επιστημονική Συνεργάτις και Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έχει πραγματοποιήσει πλήθος δημοσιεύσεων σε επιστημονικά περιοδικά, ελληνόγλωσσα και ξενόγλωσσα, συνέδρια, ημερίδες και κεφάλαια βιβλίων αναφορικά με τις Μαθησιακές Δυσκολίες, τις ΔΑΦ, τη ΔΕΠ/Υ και τη Διοίκηση Σχολικών Μονάδων.