Ιδέες για υγιεινά σνακ για εφήβους

idees-gia-igiina-snack-gia-efivousΤα υγιεινά σνακ μεταξύ των γευμάτων είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να διατηρήσουν οι έφηβοι την ενέργειά τους σε υψηλά επίπεδα, βοηθώντας παράλληλα στην πιο αποτελεσματική λειτουργία του μυαλού και του σώματός τους. Αντί λοιπόν να υπάρχει πάντα διαθέσιμο στο ντουλάπι κάποιο ανθυγιεινό σνακ, όπως ένα κουτί με μπισκότα, προτιμήστε να δοκιμάσετε νέες ιδέες για να τους φτιάξετε υγιεινές εναλλακτικές. Τα οφέλη που αποκομίζουν καταναλώνοντας ποιοτικά ανώτερα σνακ είναι σπουδαία για τη συνολικότερη υγεία τους, ενώ με τον τρόπο αυτό μειώνεται σημαντικά η πιθανότητα να εμφανίσουν οι έφηβοι παχυσαρκία, χοληστερόλη, ακόμα και διαβήτη.

Φυστικοβούτυρο

Το φυστικοβούτυρο, όπως και τα φυστίκια, είναι υψηλά σε θερμιδική αξία και λιπαρά. Τα καλά νέα, ωστόσο, είναι ότι οι έφηβοι σε αυτό το στάδιο έχουν ανάγκη από την πρόσληψη θερμίδων, αλλά και από τα συγκεκριμένα λιπαρά. Πρόκειται για μονοακόρεστα λιπαρά, τα οποία είναι χρήσιμα για την καλή υγεία, αφού μειώνουν τη χοληστερόλη, η οποία μπορεί να αρχίσει να αυξάνεται και σε μικρότερες ηλικίες. Επιπλέον, το φυστικοβούτυρο αποτελεί καλή πηγή σιδήρου. Σκεφτείτε, λοιπόν, να τους φτιάξετε ένα σάντουιτς από κράκερ, φυστικοβούτυρο και φέτες μήλου για μια εύκολη, νόστιμη και υγιεινή επιλογή που θα τους καταπλήξει.

Γιαούρτι με κάσιους και καρύδια

Το απλό γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά είναι εξαιρετική πηγή μαγνησίου και πρωτεΐνης. Σε συνδυασμό με κάσιους και καρύδια, συνιστά εκτός από γευστική και μια πλούσια επιλογή σε θρεπτική αξία. Μην ξεχνάτε ότι οι ξηροί καρποί είναι εμπλουτισμένοι με σίδηρο, μαγνήσιο και λιπαρά, εκ των οποίων τα περισσότερα είναι ακόρεστα και βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης. Προτιμήστε να θρυμματίζετε τους ξηρούς καρπούς για να μπορείτε να τους προσθέσετε ευκολότερα στα υγιεινά σνακ τους.

Γουακαμόλε από αβοκάντο και τομάτα με καρότα, μπρόκολο και σέλινο

Τα περισσότερα λαχανικά διαθέτουν ελάχιστες θερμίδες και πολλά θρεπτικά συστατικά. Μερικά καρότα τη μέρα, όχι μόνο προσφέρουν στους εφήβους την απαραίτητη Β – καροτίνη, αλλά ταυτόχρονα μειώνουν τη χοληστερόλη στον οργανισμό τους. Αντίστοιχα, το μπρόκολο μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης κάποιας μορφής καρκίνου και το σέλινο την αρτηριακή πίεση. Για να γίνει πιο γευστική αυτή η πρόταση, συνοδέψτε τα λαχανικά με σπιτικό γουακαμόλε από αβοκάντο και τομάτα. Το αβοκάντο διακρίνεται για την υψηλή περιεκτικότητά του σε βιταμίνες και ιδιαίτερα σε βιταμίνη-6 και ιχνοστοιχεία. Μπορεί να πρόκειται για μια λιγότερο συνηθισμένη πρόταση, αλλά η θρεπτική της αξία είναι αυτή που την αναδεικνύει ως μια πολύ υγιεινή εναλλακτική, που αξίζει να δοκιμάσετε άμεσα.

Υγιεινά σάντουιτς και τορτίγιες

Τα σάντουιτς και οι τορτίγιες, φτιαγμένα με τα κατάλληλα υλικά και σε συνδυασμό με σαλάτα, συνιστούν μια καλή επιλογή για να πάρουν τις πρωτεΐνες που χρειάζονται οι έφηβοι από τα σνακ τους. Δοκιμάστε να τους φτιάξετε τορτίγια με τριμμένο τυρί, κομμάτια από κοτόπουλο και λαχανικά και ψήστε την στην τοστιέρα. Μπορείτε, επίσης, να επιλέξετε τορτίγιες ολικής άλεσης ή από καλαμπόκι που θα δώσουν επιπλέον γεύση σε αυτό το ήδη λαχταριστό σνακ. Τα ζεστά σνακ συνήθως προτιμώνται από τους εφήβους, γιατί, λοιπόν, να μην τους ενθουσιάσετε φτιάχνοντάς τους αυτή την υπέροχη συνταγή;

Υγιεινά smoothies

Τα smoothies αποτελούν καλύτερη και πιο υγιεινή επιλογή από τα milkshakes και από άλλα παρεμφερή ροφήματα. Για να δημιουργήσετε μια πιο ευχάριστη γεύση, πολτοποιήστε ένα γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά με μια μπανάνα, φράουλες (μπορείτε να βρείτε και καταψυγμένες) και βατόμουρα. Εξίσου, εύγευστη και υγιεινή εναλλακτική αποτελούν τα δαμάσκηνα ή οι χουρμάδες με γιαούρτι ή γάλα χαμηλό σε λιπαρά και μια δόση κανέλας. Πειραματιστείτε ακόμη, με εντελώς άπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα ή γάλα αμυγδάλου για να δημιουργήσετε ένα ιδιαίτερα πρωτεϊνούχο ρόφημα, προσθέτοντας μια μπανάνα ή μισό αβοκάντο για να του προσδώσετε μια έξτρα δόση καλίου.