Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Psychopedia.gr, αναγνωρισμένο από το Υπουργείο Παιδείας, σας καλοσωρίζει στα Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Βιωματικές Ασκήσεις Ανάπτυξης Συναισθηματικής νοημοσύνης στα παιδιά, στην τάξη ή την ομάδα και
- Αυτισμός – Εκπαίδευση στην πρώιμη παρέμβαση & Θεραπευτική Αντιμετώπιση
Βιωματικές Ασκήσεις Ανάπτυξης Συναισθηματικής νοημοσύνης στα παιδιά, στην τάξη ή την ομάδα
Το πρόγραμμα ξεκινάει στις 20 Ιανουαρίου 2018 μέχρι τις 10 Φεβρουαρίου 2018.
Απευθύνεται σε: Νηπιαγωγούς, Εκπαιδευτικούς, Παιδαγωγούς, Ειδικούς Ψυχικής Υγείας, Ειδικούς θεραπευτές, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Κοινωνικούς Λειτουργούς και στο ευρύτερο ενδιαφερόμενο κοινό.
Αν παρατηρήσουμε στον περίγυρό μας, υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις ανθρώπων οι οποίοι, ενώ διαθέτουν παρά πολύ υψηλό δείκτη νοημοσύνης (IQ) και απίστευτες γνώσεις, δυσκολεύονται τόσο στην κοινωνική όσο και στην προσωπική τους ζωή. Αντιθέτως, όταν το μυαλό και η καρδιά βρίσκονται σε αρμονία, η πρόοδος των ατόμων είναι αναμενόμενη. Είναι σημαντικό να έχουμε υπόψη μας ότι έξυπνα δεν είναι μόνο τα παιδιά που διαπρέπουν στα μαθήματα και εντυπωσιάζουν με τις σχολικές τους επιδόσεις και γνώσεις. Έξυπνα είναι και τα παιδιά που διαθέτουν αυτοπεποίθηση και υπευθυνότητα καθώς και την ικανότητα να κατανοούν τόσο τα δικά τους συναισθήματα όσο και των άλλων. Διαθέτουν με άλλα λόγια υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη.
Βασικοί στόχοι των συναντήσεων είναι η γνωριμία με το θεωρητικό υπόβαθρο της συναισθηματικής νοημοσύνης και αγωγής, και η εκπαίδευση στη θεμελίωση ορίων που θα βοηθήσουν τα παιδιά στην καλύτερη διαχείριση του εαυτού τους. Μέσα από κατάλληλα προσαρμοσμένες Βιωματικές ασκήσεις δίδεται η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ενισχύσουν το δικό τους κομμάτι αυτογνωσίας ώστε με τη σειρά τους να προετοιμάσουν τα παιδιά στις δεξιότητες αυτορρύθμισης.
Ενότητες που θα αναπτυχθούν:
1η Συνάντηση: 20/1 11:30-1:30
Συναισθηματική νοημοσύνη: ανάπτυξη θεωρητικού πλαισίου (ορισμός συναισθήματος & νοημοσύνης, θεωρία πολλαπλής νοημοσύνης, ορισμός συναισθηματικής νοημοσύνης, επιμέρους διαστάσεις συναισθηματικής νοημοσύνης, διαφορές γνωστικού δείκτη νοημοσύνης με συναισθηματική νοημοσύνη, συναισθηματική νοημοσύνη & σχολείο). Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, θα πραγματοποιηθούν βιωματικές ασκήσεις για την καλύτερη κατανόηση του θέματος.
2η Συνάντηση: 27/1 11:30-1:30
Συναισθηματική αγωγή: Ανάπτυξη θεωρητικού πλαισίου (ορισμός, στάδια και εφαρμογή στο σχολείο). Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, θα πραγματοποιηθούν βιωματικές ασκήσεις για την καλύτερη κατανόηση του θέματος.
3η Συνάντηση: 3/2 11:30-1:30
Αυτογνωσία: το “κλειδί” για την ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, θα πραγματοποιηθούν βιωματικές ασκήσεις για την καλύτερη κατανόηση του θέματος.
4η Συνάντηση: 10/2 11:30-1:30
Όρια: Ανάπτυξη θεωρητικού πλαισίου (ορισμός, τύποι ορίων, σχέση αυτογνωσίας και αποτελεσματικής οριοθέτησης, τρόποι οριοθέτησης τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο επαγγελματικού περιβάλλοντος). Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, θα πραγματοποιηθούν βιωματικές ασκήσεις για την καλύτερη κατανόηση του θέματος.
Εισηγήτρια: Μαριάννα Μιχαλάκη, Ψυχολόγος, Msc στην “Επιστήμη του Αθλητισμού και της Άσκησης” και στον τομέα της Ψυχολογίας της Υγείας
Χώρος Διεξαγωγής: Psychopedia.gr, Αχιλλέα Παράσχου 100, πλησίον μετρό Αμπελοκήπων, Αθήνα, 3ος όροφος.
Δυνατότητα SKYPE παρακολούθησης
Συνολικό κόστος 4 συναντήσεων: 120 ευρώ (Δυνατότητα 2 δόσεων) , 90 ευρώ για φοιτητές και ανέργους (Δυνατότητα 2 δόσεων)
Δεν επιστρέφονται χρήματα. Δυνατότητα αντικατάστασης με άλλο πρόγραμμα.
Θα δοθεί Βεβαίωση παρακολούθησης και ηλεκτρονικό υλικό
Πληροφορίες-Δηλώσεις συμμετοχής:
email: info@psychopedia.gr,
τηλ.210-6413306, 6932564251
ή συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Αυτισμός-Εκπαίδευση στην Πρώιμη Παρέμβαση & Θεραπευτική αντιμετώπιση
Το πρόγραμμα ξεκινάει την Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018 μέχρι τις 18 Φεβρουαρίου 2018.
Ο αυτισμός αποτελεί μια Νευροαναπτυξιακή διαταραχή που απαιτεί σωστή και έγκαιρη παρέμβαση. Όπως συμβαίνει με τις περισσότερες διαταραχές της παιδικής ηλικίας, είναι σημαντικό να γίνεται νωρίς η διάγνωση της διαταραχής και ο καθορισμός των σημείων που εντοπίζονται οι μεγαλύτερες δυσκολίες στο άτομο.
Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) υπάγεται στην «ομπρέλα» των αναπτυξιακών διαταραχών που επηρεάζουν σφαιρικά τους τομείς ανάπτυξης του ατόμου και εμφανίζονται από την πρώιμη παιδική ηλικία, πριν το 3ο έτος. Η ΔΑΦ περιγράφεται και ορίζεται από τα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς του ατόμου με ΔΑΦ και τη λειτουργικότητά του στο κοινωνικό περιβάλλον. Οι ελλείψεις σε αυτούς τους τομείς μπορούν να εμφανιστούν με διαφορετικό βαθμό σοβαρότητας, κατά περίπτωση και ηλικία, ενώ σε κάθε άτομο δεν εμφανίζονται όλα τα χαρακτηριστικά.
Στο εκπαιδευτικό αυτό σεμινάριο θα μάθουμε τι είναι ο αυτισμός και πως επηρεάζει σφαιρικά όλους του τομείς ανάπτυξης.
Σε ποιους απευθύνεται: Ειδικούς Ψυχικής Υγείας, Εκπαιδευτικούς, Ειδικούς παιδαγωγούς, Νηπιαγωγούς, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές και το ευρύτερο ενδιαφερόμενο κοινό.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Κυριακή 21/01/2018, ώρα: 12.00-15.00
- Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
- Βασικά χαρακτηριστικά Αυτιστικού φάσματος
- Τύποι Φάσματος Αυτισμού
- Κλινικά χαρακτηριστικά και συμπτώματα
- Επίδραση του αυτισμού στην ζωή του ατόμου
- Επικοινωνία-Κοινωνική αλληλεπίδραση-Συναισθήματα-Γνωστικές δυσκολίες
- Προσέγγιση των εκπαιδευτικών
- Συμβουλευτική γονέων
Eισηγήτρια: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.
Κυριακή 28/01/2018, ώρα: 12.00-15.00
2. Asperger-Αυτισμός υψηλής λειτουργικότητας- Κατάλληλες παρεμβάσεις
- Τι είναι το σύνδρομο Άσπεργκερ;- Σύγχρονα Διαγνωστικά κριτήρια
- Επικοινωνία, κοινωνική αλληλεπίδραση, επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές, γνωστικές δυσκολίες
- Πως μπορούν οι ειδικοί (ποιοί ειδικοί;) να προσεγγίσουν ένα παιδί με Άσπεργκερ;
- Κατάλληλη διαχείριση παιδιού με Άσπεργκερ από Παιδαγωγούς – Εκπαιδευτικούς
- Ψυχοεκπαίδευση γονέων και κοινωνικού περιβάλλοντος
- Η ιδιαιτερότητα του εφήβου με Άσπεργκερ
Eισηγήτρια: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.
Kυριακή 4/02/2108, ώρα: 12.00-15.00
3. Tα τρία βασικά επικοινωνιακά στάδια στο φάσμα του αυτισμού
- Mη λεκτική επικοινωνία
- Λιγες επικοινωνιακές δεξιότητες και χαμηλή γλωσσική ανάπτυξη
- Επικοινωνιακη διΑθεση-Πραγματολογικες δυσκολίες
- Τρόποι παρέμβασης
- Βιωματικά με ανάλυση περιπτώσεων
Eισηγήτρια: Ειρήνη Παπαλιού, Εξειδικευμένη Λογοθεραπεύτρια στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
Kυριακή 11/02/2018, ώρα: 12.00-15.00
4. Πρακτική στην πρώιμη παρέμβαση στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
- Αξιολόγηση
- Σχεδιασμός
- Παρέμβαση
- Βιωματικό σεμινάριο μέσα από παρουσίαση περιστατικών
Eισηγήτρια: Παπαδοπούλου Χρύσα Εργοθεραπευτρια & Πεντάρη Κωνσταντίνα Λογοθεραπεύτρια
Kυριακή 18/02/2018, ώρα: 12.00-14.00
5. Εφαρμογή του Play Therapy σε Παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) Υψηλής Λειτουργικότητας
- Παιχνίδι & play therapy
- Το Play Therapy ως μέρος του θεραπευτικού προγράμματος σε παιδιά με ΔΑΦ υψηλής λειτουργικότητας
- Πως βοηθάμε τα παιδιά με ΔΑΦ υψηλής λειτουργικότητας μέσω του Play therapy (Παιγνιοθεραπείας)
- Ενδεικτικές προτάσεις χρήσης του Παιχνιδιού σε παιδιά με ΔΑΦ
Εισηγήτρια: Φραντζέσκα Φραγκιουδάκη , Ψυχολόγος – Παιδοψυχολόγος – tr. play therapist, MSc Αναπτυξιακής Ψυχολογίας, Εξειδικευμένη στην αξιολόγηση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών, Μέλος Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων & Play Therapy International
Τόπος Διεξαγωγής: To σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στο χώρο μας Αχιλλέα Παράσχου 98-100, κοντά στο μετρό Αμπελοκήπων, Αθήνα
Δυνατότητα live παρακολούθησης μέσω Skype
Συνολικό κόστος προγράμματος: 160 ευρώ (Δυνατότητα 2 δόσεων), 140 ευρώ για φοιτητές και Ανέργους (Δυνατότητα 2 δόσεων)
Κόστος μεμονωμένης ενότητας: 35 ευρώ
Δεν επιστρέφονται χρήματα
Θα δοθεί ηλεκτρονικό υλικό σε κάθε ενότητα και Βεβαίωση παρακολούθησης
Πληροφορίες- Δηλώσεις συμμετοχής:
email: info@psychopedia.gr
τηλ.6934650265, 6932564251
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ