Εκπαιδευτικά προγράμματα “Βιωματικές Ασκήσεις Ανάπτυξης Συναισθηματικής νοημοσύνης στα παιδιά, στην τάξη ή την ομάδα” και “Αυτισμός – Εκπαίδευση στην πρώιμη παρέμβαση & Θεραπευτική Αντιμετώπιση”

Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Psychopedia.gr, αναγνωρισμένο από το Υπουργείο Παιδείας, σας καλοσωρίζει στα Εκπαιδευτικά Προγράμματα

  • Βιωματικές Ασκήσεις Ανάπτυξης Συναισθηματικής νοημοσύνης στα παιδιά, στην τάξη ή την ομάδα και
  • Αυτισμός – Εκπαίδευση στην πρώιμη παρέμβαση & Θεραπευτική Αντιμετώπιση

Βιωματικές Ασκήσεις Ανάπτυξης Συναισθηματικής νοημοσύνης στα παιδιά, στην τάξη ή την ομάδα

Το πρόγραμμα ξεκινάει στις 20 Ιανουαρίου 2018 μέχρι τις 10 Φεβρουαρίου 2018.

Απευθύνεται σε: Νηπιαγωγούς, Εκπαιδευτικούς, Παιδαγωγούς, Ειδικούς Ψυχικής Υγείας, Ειδικούς θεραπευτές, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Κοινωνικούς Λειτουργούς και στο ευρύτερο ενδιαφερόμενο κοινό.

Αν παρατηρήσουμε στον περίγυρό μας, υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις ανθρώπων οι οποίοι, ενώ διαθέτουν παρά πολύ υψηλό δείκτη νοημοσύνης (IQ) και απίστευτες γνώσεις,  δυσκολεύονται τόσο στην κοινωνική όσο και στην προσωπική τους ζωή. Αντιθέτως, όταν το μυαλό και η καρδιά βρίσκονται σε αρμονία, η πρόοδος των ατόμων είναι αναμενόμενη. Είναι σημαντικό να έχουμε υπόψη μας ότι έξυπνα δεν είναι μόνο τα παιδιά που διαπρέπουν στα μαθήματα και εντυπωσιάζουν με τις σχολικές τους επιδόσεις και γνώσεις. Έξυπνα είναι και τα παιδιά που διαθέτουν αυτοπεποίθηση και υπευθυνότητα καθώς και την ικανότητα να κατανοούν τόσο τα δικά τους συναισθήματα όσο και των άλλων. Διαθέτουν με άλλα λόγια υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη.

Βασικοί στόχοι των συναντήσεων είναι η γνωριμία με το θεωρητικό υπόβαθρο της συναισθηματικής νοημοσύνης και αγωγής, και η εκπαίδευση στη θεμελίωση ορίων που θα βοηθήσουν τα παιδιά στην καλύτερη διαχείριση του εαυτού τους. Μέσα από κατάλληλα προσαρμοσμένες Βιωματικές ασκήσεις δίδεται η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ενισχύσουν το δικό τους κομμάτι αυτογνωσίας ώστε με τη σειρά τους να προετοιμάσουν τα παιδιά στις δεξιότητες αυτορρύθμισης.

Ενότητες που θα αναπτυχθούν:

1η Συνάντηση: 20/1 11:30-1:30

Συναισθηματική νοημοσύνη: ανάπτυξη θεωρητικού πλαισίου (ορισμός συναισθήματος & νοημοσύνης, θεωρία πολλαπλής νοημοσύνης, ορισμός συναισθηματικής νοημοσύνης, επιμέρους διαστάσεις συναισθηματικής νοημοσύνης, διαφορές γνωστικού δείκτη νοημοσύνης με συναισθηματική νοημοσύνη, συναισθηματική νοημοσύνη & σχολείο). Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, θα πραγματοποιηθούν βιωματικές ασκήσεις για την καλύτερη κατανόηση του θέματος.

2η Συνάντηση: 27/1 11:30-1:30

Συναισθηματική αγωγή: Ανάπτυξη θεωρητικού πλαισίου (ορισμός, στάδια και εφαρμογή στο σχολείο). Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, θα πραγματοποιηθούν βιωματικές ασκήσεις για την καλύτερη κατανόηση του θέματος.

3η Συνάντηση: 3/2 11:30-1:30

Αυτογνωσία: το “κλειδί” για την ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, θα πραγματοποιηθούν βιωματικές ασκήσεις για την καλύτερη κατανόηση του θέματος.

4η Συνάντηση: 10/2 11:30-1:30

Όρια: Ανάπτυξη θεωρητικού πλαισίου (ορισμός, τύποι ορίων, σχέση αυτογνωσίας και αποτελεσματικής οριοθέτησης, τρόποι οριοθέτησης τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο επαγγελματικού περιβάλλοντος). Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, θα πραγματοποιηθούν βιωματικές ασκήσεις για την καλύτερη κατανόηση του θέματος.

Εισηγήτρια: Μαριάννα Μιχαλάκη, Ψυχολόγος, Msc στην “Επιστήμη του Αθλητισμού και της Άσκησης” και στον τομέα της Ψυχολογίας της Υγείας

Χώρος Διεξαγωγής: Psychopedia.gr, Αχιλλέα Παράσχου 100, πλησίον μετρό Αμπελοκήπων, Αθήνα, 3ος όροφος.

Δυνατότητα SKYPE παρακολούθησης

Συνολικό κόστος 4 συναντήσεων: 120 ευρώ (Δυνατότητα 2 δόσεων) , 90 ευρώ για φοιτητές και ανέργους (Δυνατότητα 2 δόσεων)
Δεν επιστρέφονται χρήματα. Δυνατότητα αντικατάστασης με άλλο πρόγραμμα.

Θα δοθεί Βεβαίωση παρακολούθησης και ηλεκτρονικό υλικό

Πληροφορίες-Δηλώσεις συμμετοχής:
email: info@psychopedia.gr,
τηλ.210-6413306, 6932564251
ή συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Σύντομο Βιογραφικό Μαριάννας Μιχαλάκη:
Η Μαριάνα Μιχαλάκη σπούδασε ψυχολογία στο τμήμα ψυχολογίας του Ε.Κ.Π.Α και ειδικεύθηκε με μεταπτυχιακές σπουδές στην Αγγλία, στην “Επιστήμη του Αθλητισμού και της Άσκησης” και στον τομέα της “Ψυχολογίας της Υγείας”. Έχοντας αποκτήσει εξειδικευμένη εμπειρία σε ψυχιατρικές κλινικές και παιδικούς σταθμούς σε Ελλάδα και Αγγλία τα τελευταία χρόνια, συνεργάζεται με ιδιωτικά κέντρα Αποκατάστασης Λόγου και Μάθησης όπου δουλεύει με παιδιά και εφήβους με ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες, προβλήματα συμπεριφοράς και μαθησιακές δυσκολίες καθώς και με γονείς. Συνεργάζεται με φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης όπου παρέχει υπηρεσίες επαγγελματικού προσανατολισμού στους μαθητές. Είναι επόπτρια διπλωματικών εργασιών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής και είναι υπεύθυνη μαθήματος στο προπτυχιακό τμήμα της Ειδικής Αγωγής και των Προσχολικών Σπουδών στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο Αθηνών. Εργάζεται ιδιωτικά στο γραφείο της, στα Βορειοανατολικά προάστια με παιδιά, εφήβους και ενήλικες.

Αυτισμός-Εκπαίδευση στην Πρώιμη Παρέμβαση & Θεραπευτική αντιμετώπιση

Το πρόγραμμα ξεκινάει την Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018 μέχρι τις 18 Φεβρουαρίου 2018.

Ο αυτισμός αποτελεί μια Νευροαναπτυξιακή διαταραχή που απαιτεί σωστή και έγκαιρη παρέμβαση. Όπως συμβαίνει με τις περισσότερες διαταραχές της παιδικής ηλικίας, είναι σημαντικό να γίνεται νωρίς η διάγνωση της διαταραχής και ο καθορισμός των σημείων που εντοπίζονται οι μεγαλύτερες δυσκολίες στο άτομο.

Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) υπάγεται στην «ομπρέλα» των αναπτυξιακών διαταραχών που επηρεάζουν σφαιρικά τους τομείς ανάπτυξης του ατόμου και εμφανίζονται από την πρώιμη παιδική ηλικία, πριν το 3ο έτος. Η ΔΑΦ περιγράφεται και ορίζεται από τα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς του ατόμου με ΔΑΦ και τη λειτουργικότητά του στο κοινωνικό περιβάλλον. Οι ελλείψεις σε αυτούς τους τομείς μπορούν να εμφανιστούν με διαφορετικό βαθμό σοβαρότητας, κατά περίπτωση και ηλικία, ενώ σε κάθε άτομο δεν εμφανίζονται όλα τα χαρακτηριστικά.

Στο εκπαιδευτικό αυτό σεμινάριο θα μάθουμε τι είναι ο αυτισμός και πως επηρεάζει σφαιρικά όλους του τομείς ανάπτυξης.

Σε ποιους απευθύνεται: Ειδικούς Ψυχικής Υγείας, Εκπαιδευτικούς, Ειδικούς παιδαγωγούς, Νηπιαγωγούς, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές και το ευρύτερο ενδιαφερόμενο κοινό.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Κυριακή 21/01/2018, ώρα: 12.00-15.00

  1. Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
  • Βασικά χαρακτηριστικά Αυτιστικού φάσματος
  • Τύποι Φάσματος Αυτισμού
  • Κλινικά χαρακτηριστικά και συμπτώματα
  • Επίδραση του αυτισμού στην ζωή του ατόμου
  • Επικοινωνία-Κοινωνική αλληλεπίδραση-Συναισθήματα-Γνωστικές δυσκολίες
  • Προσέγγιση των εκπαιδευτικών
  • Συμβουλευτική γονέων

Eισηγήτρια: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.

Κυριακή 28/01/2018, ώρα: 12.00-15.00

    2. Asperger-Αυτισμός υψηλής λειτουργικότητας- Κατάλληλες παρεμβάσεις

  • Τι είναι το σύνδρομο Άσπεργκερ;- Σύγχρονα Διαγνωστικά κριτήρια
  • Επικοινωνία, κοινωνική αλληλεπίδραση, επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές, γνωστικές δυσκολίες
  • Πως μπορούν οι ειδικοί (ποιοί ειδικοί;) να προσεγγίσουν ένα παιδί με Άσπεργκερ;
  • Κατάλληλη διαχείριση παιδιού με Άσπεργκερ από Παιδαγωγούς – Εκπαιδευτικούς
  • Ψυχοεκπαίδευση γονέων και κοινωνικού περιβάλλοντος
  • Η ιδιαιτερότητα του εφήβου με Άσπεργκερ

Eισηγήτρια: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.

Kυριακή 4/02/2108, ώρα: 12.00-15.00

3. Tα τρία βασικά επικοινωνιακά στάδια στο φάσμα του αυτισμού

  • Mη λεκτική επικοινωνία
  • Λιγες επικοινωνιακές δεξιότητες και χαμηλή γλωσσική ανάπτυξη
  • Επικοινωνιακη διΑθεση-Πραγματολογικες δυσκολίες
  • Τρόποι παρέμβασης
  • Βιωματικά με ανάλυση περιπτώσεων

Eισηγήτρια: Ειρήνη Παπαλιού, Εξειδικευμένη Λογοθεραπεύτρια στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

Kυριακή 11/02/2018, ώρα: 12.00-15.00

4. Πρακτική στην πρώιμη παρέμβαση στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

  • Αξιολόγηση
  • Σχεδιασμός
  • Παρέμβαση
  • Βιωματικό σεμινάριο μέσα από παρουσίαση περιστατικών

Eισηγήτρια: Παπαδοπούλου Χρύσα Εργοθεραπευτρια & Πεντάρη Κωνσταντίνα Λογοθεραπεύτρια

Kυριακή 18/02/2018, ώρα: 12.00-14.00

5. Εφαρμογή του Play Therapy σε Παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) Υψηλής Λειτουργικότητας

  • Παιχνίδι & play therapy
  • Το Play Therapy ως μέρος του θεραπευτικού προγράμματος σε παιδιά με ΔΑΦ υψηλής λειτουργικότητας
  • Πως βοηθάμε τα παιδιά με ΔΑΦ υψηλής λειτουργικότητας μέσω του Play therapy (Παιγνιοθεραπείας)
  • Ενδεικτικές προτάσεις χρήσης του Παιχνιδιού σε παιδιά με ΔΑΦ

Εισηγήτρια: Φραντζέσκα Φραγκιουδάκη , Ψυχολόγος – Παιδοψυχολόγος – tr. play therapist, MSc Αναπτυξιακής Ψυχολογίας, Εξειδικευμένη στην αξιολόγηση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών, Μέλος Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων & Play Therapy International

Τόπος Διεξαγωγής: To σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στο χώρο μας  Αχιλλέα Παράσχου 98-100, κοντά στο μετρό Αμπελοκήπων, Αθήνα

Δυνατότητα live παρακολούθησης μέσω Skype

Συνολικό κόστος προγράμματος: 160 ευρώ (Δυνατότητα 2 δόσεων), 140 ευρώ για φοιτητές και Ανέργους  (Δυνατότητα 2 δόσεων)

Κόστος μεμονωμένης ενότητας: 35 ευρώ

Δεν επιστρέφονται χρήματα

Θα δοθεί  ηλεκτρονικό υλικό σε κάθε ενότητα και Βεβαίωση παρακολούθησης

Πληροφορίες- Δηλώσεις συμμετοχής:
email: info@psychopedia.gr
τηλ.6934650265, 6932564251

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ

Βιογραφικό Βέρας Δημακάκου
H Βέρα Δημακάκου  είναι πτυχιούχος του Προγράμματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την νομαρχία Πειραιά. Έχει εξειδικευτεί στις μαθησιακές δυσκολίες και στα προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.Ασκεί ιδιωτικά το επάγγελμα της ως Ψυχολόγος-Ψυχοπαιδαγωγός και ασχολείται με παιδιά και εφήβους με Ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες,προβλήματα συμπεριφοράς,μαθησιακές δυσκολίες Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος καθώς και Συμβουλευτική γονέων.Η επιμόρφωση  της περιλαμβάνει πληθώρα σεμιναρίων  ψυχολογίας, ειδικής διαπαιδαγώγησης καθώς  και χορήγηση ψυχοδιαγνωστικών τέστ.
Βιογραφικό Ειρήνης Παπαλιού

Πτυχιούχος Τ.Ε.Ι. Ηπείρου-Τμήμα Λογοθεραπείας. Κάτοχος MSc in Human  Communication Sciences (Master)  από το Πανεπιστήμιο “University of Newcastle upon Tyne” Αγγλίας, Κάτοχος Postgraduate Diploma in  Autism από το University of Strathclyde (2ετής εξειδίκευση στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος).

Από το 2007 έως σήμερα εργάζεται ιδιωτικά ως Λογοθεραπεύτρια όπου αναλαμβάνει παιδιά με Ειδική Γλωσσική Εξελικτική Διαταραχή, Διαταραχές Λόγου, ομιλίας και άρθρωσης, Γλωσσική καθυστέρηση, Νοητική Υστέρηση, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα, Μαθησιακές δυσκολίες – δυσλεξία καθώς και Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Eπίσης αναλαμβάνει εποπτείες σε νέους συναδέλφους στο χώρο της Ειδικής αγωγής.

Βιογραφικό Χρυσούλας Παπαδοπούλου

Η Χρυσούλα Παπαδοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα και κατάγεται από τον Πόντο. Είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας, της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθηνών. Κατά την διάρκεια των σπουδών της, προσανατολίστηκε κυρίως στην θεωρία και πρακτική της Εργοθεραπείας, σε ενήλικα άτομα, κυρίως με Ψυχικές διαταραχές.

Από την αποφοίτησή της, το 2009, έως τώρα, έχει μαθητεύσει πλάι σε καταξιωμένους  παιδιατρικούς θεραπευτές, με τους οποίους και έχει συνεργαστεί, τόσο στην Αθήνα όσο και στην Πάτρα, παρέχοντας τις υπηρεσίες της, σε παιδιά και εφήβους, κυρίως με αναπτυξιακές διαταραχές, αλλά και με μαθησιακές δυσκολίες ή νευρολογικές διαταραχές. Έχοντας στο ενεργητικό της, χρόνια εμπειρίας στην πρώιμη παρέμβαση σε παιδία με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, σχεδιάζει συνεδρίες στις οποίες οι γονείς/φροντιστές έχουν ενεργό ρόλο, ώστε, μέσω της εκπαίδευσης των τελευταίων, να επιτευχθεί η ομαλή λειτουργία της οικογένειας στην καθημερινότητα.

Η θεραπευτική πρακτική της, σε ατομικά και ομαδικά προγράμματα, βασίζεται στις αρχές της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης  (S.I., Ελληνική Εταιρία για την Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, University of Southern California Division Of Occupational Science And Therapy And Western Psychological Services), του D.I.R / Floortime, καθώς και της Κινησιοπαιδαγωγικής μεθόδου Sherborne ( Sherborne Developmental Movement, International Sherborne Co-Operation ISCO). Παράλληλα μπορεί να χρησιμοποιεί εργαλεία, όπως το πρόγραμμα T.E.A.C.C.H., το Σύστημα Επικοινωνίας με Ανταλλαγή Καρτών (PECS), διάφορα εναλλακτικά συστήματα επικοινωνίας ( π.χ. The Grid 2) κ.

Bιογραφικό Κωνσταντίνας Πεντάρη

Η Κωνσταντίνα Πεντάρη, σπούδασε λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πάτρας, από όπου και αποφοίτησε το 2011. Έκτοτε εργάζεται με παιδιά και εφήβους, που παρουσιάζουν δυσκολίες στην επικοινωνία, στην γλώσσα, ή στην ομιλία, (Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, Σύνδρομο Ρετ, Εγκεφαλική Παράλυση, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή, Τραυλισμό, ΔΕΠ-Υ, Νοητική Καθυστέρηση, Μαθησιακές Δυσκολίες, Λεκτική Δυσπραξία, Φωνολογικές-Αρθρωτικές δυσκολίες), σε ατομικές και ομαδικές συνεδρίες. Έχει μετεκπαιδευτεί στις Μαθησιακές Δυσκολίες και Προβλήματα Συμπεριφοράς  και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων.

Ιδιαίτερη έμφαση, έχει δώσει στην εκπαίδευση των παιδιών μέσω του παιχνιδιού, όπου και χρησιμοποιεί, το πρόγραμμα  Marte meo, την μέθοδο  DIR – Floortime, την Κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne, το Αυθεντικό Παιχνίδι και το Θεατρικό παιχνίδι.

Επιπλέον, ασχολείται με την πρώιμη παρέμβαση, κυρίως παιδιών με ΔΑΦ, καθώς και με την εκπαίδευση των γονέων σε σχέση με τις δυσκολίες στην αλληλεπιδραση, την επικοινωνία, τον λόγο και την ομιλία των παιδιών τους.

Μερικά από τα εργαλεία χρησιμοποιεί  είναι, το πρόγραμμα Derbyshire Language Scheme, το πρόγραμμα TEACCH, το συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας P.E.C.S, τις Κοινωνικές Ιστορίες, Comic Strip Conversations κ.α..

Βιογραφικό Φρατζέσκας Φραγκιουδάκη
Η Φραγκιουδάκη Φραντζέσκα σπούδασε ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών και συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Αναπτυξιακή ψυχολογία στην Αγγλία (Lancaster university). Εκπαιδεύθηκε στο play therapy (Play Therapy Greece) και είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων και του Play Therapy International. Επιπλέον, έχει ειδικευθεί στη διάγνωση και στην αποκατάσταση των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών (ΕΨΥΠΕ). Έχει εξειδικευθεί σε πληθώρα ψυχομετρικών εργαλείων και προβολικών τεστ (WISC, CAT, TAT, fairytale test, παιδικό ιχνογράφημα κ.α.). Έχει παρακολουθήσει μαθήματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης όπως κλινική ψυχοπαθολογία στο Αιγινήτειο Νοσοκομείο και στο παιδοψυχιατρικό τμήμα του Παίδων Αγλαΐα Κυριακού. Επίσης, έχει συμμετάσχει στην ομάδα οικογενειακής – συστημικής θεραπείας στο Ιατροπαιδαγωγικό κέντρο του Νοσοκομείο Ασκληπιείου Βούλας και του Κ.Ψ.Υ Αθηνών. Ακόμη έχει παρακολουθήσει εκπαιδεύσεις σχετικές με τον αυτισμό (ΑΒΑ, PECS, TEACCH). Έχει εργαστεί τόσο σε δημοσίους όσο και σε ιδιωτικούς φορείς όπως στο Συμβουλευτικό σταθμό της κοινωνικής υπηρεσίας του Δήμου Πετρούπολης, στο παιδοψυχιατρικό τμήμα του Κέντρου Ψυχικής Υγείας του Νοσοκομείου «Η ΣΩΤΗΡΙΑ», στη Μονάδα Εφηβικής Υγείας του Νοσοκομείου Παίδων Π & Α Κυριακού και στο Κέντρο Ημέρας «Ανοιχτή Αγκαλιά». Έχει υπάρξει εισηγήτρια σε σχολές γονέων, εισηγήτρια σε μαθήματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου και σε συνέδρια, ενώ άρθρο της έχει δημοσιευθεί στο Journal of Developmental Psychobiology. Τέλος, έχει οργανώσει πιλοτικό πρόγραμμα έγκαιρης ανίχνευσης και παρέμβασης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας δημόσιων παιδικών σταθμών μέσω της παρέμβασης του play therapy.